نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

تاخیر زیاد

1395/2/17 19:09
نویسنده : مامان نیکان
301 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم این چند وقت نتونستم چیزی برات بنویسم.به کم سرگرم.یه کم تنبلی.یه کم شیطنت شما.یه ذره هم ایام خوش بهار که سعی میکنم بیشتر بگردونمت.روند رشدت از دوران3 به 4 مثه برق میگذره.داری گنده میشی.عاقل میشی.لجبازیهات رنگ عقلانی به خودشون گرفتن.از چی بگم که دلم برای این دوران خیلی زود تنگ میشه.

از چی بگم که دقیقا19روز دیگه تولدته.تولدعشق3ساله من.

منم این روزها خودمو درگیر کردم.خاستم یه تولد کوچیک بگیرم برات تو خونه کوچیکمون اما با عشق گندمون.البته پدرجان مهدی اندکی مخالف بودن که بنده با یه گوله توپ وتشر رفتم سراغش وایشون همه رو نوش جان کردن وتسلیم شدن.بعد به سرم زد که یه تم انتخاب کنم.خلاصه دوستان کلی شارژم کردن .منم ساده،در یه حرکت ضربتی کلی مقوا وکاغذ رنگی.کلی خرجش شد.آخه بگو مامان عاقلم سفارش میدادی خب بهتر بود که.

ولی دوست داشتم خودم همه کارهاتو انجام بدم.الانم دقیقا وسطهای کارم.ایشالله که خوب میشه.

پسرک شیرین زبونم

ما چقد خوشبختیم.3ساله به زندگیمون برکت دادی.به قلبهامون آرامش.به چهره امون شادابی وبه آینده امون انگیزه.الهی دارم هزار سال زنده باشی.موفق.سربلند.وخداوند هر چی تقدیر خوبه تو پرونده ات رقم بزنه.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

masoum
17 اردیبهشت 95 21:05
چقدر زود میگذره غیر قابل باوره برام یاد تولد یکسالگی نیکان افتادن
خاله بهنوش و مهران
18 اردیبهشت 95 20:18
الهی آمین آفرین مامان سختکوش من که عاشق این حال و هوای تولدشونم...عالیه پیشاپیش مبارکه خاله جون
مامان فدیا
26 اردیبهشت 95 12:19
افرین به شما منم تولد یک سالگی ادرین همه چیزای تم و خودم درست کردم و با اینکه سخت بود کلی لذت بردم بی صبرانه منتظر عکسای تولد هستم
کیان
27 اردیبهشت 95 10:30
پیشاپیش تولدت مبارک خوشگل پسر
دلسارا
27 اردیبهشت 95 17:42
خسته نباشی عزیزم . انشااله به خوبی و خوشی برگزار بشه
کیان
3 خرداد 95 10:05