نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

تولت آقا نیکان4ساله

1395/3/10 18:06
نویسنده : مامان نیکان
336 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد کش وقوس فراوون تولتم برگزار شد.

یه جشن کوچیک وخوب.

دوهفته تلاش مامانی جواب داد اونم خوب وراضی کننده.

بعد مریضی خاله یه شارژ روحی نیاز داشتیم.

همه چی خوب بود.الهی دارم زنده باشی هزار سال.صالح باشی وشایسته وهرچی خوبه خدا برات بخواد.

از همه دوستای گلم که تو مریضی خاله همدردی کردن وتولد رو تبریک گفتن کمال تشکر دارم.الهی هیچ خونه ای توش غم نباشه وشادی مهمون دلهای مهربونتون باشه..

پی نوشت:به لطف من و آقانیکان ومبل گرامی ال سی دی لبتاب ترک خورد.

دادیم بیمارستان کی برسه خدا میدونه.دوست داشتم عکسهای تولدم بذارم.ایشالله به زودی.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

کیان
17 خرداد 95 11:21
ضمن تبریک تولد نیکان جان ضمن عرض تسلیت برای ال سی دی سوخته برای لب تاب باقیمانده از خدا وند متعال صبر جمیل خواهانیم.باشد که با اختیار کردن ال سی دی جدید لب تاپ نیز عمری دوباره گیرد و عکس نیکان جان در دکستاپ آن بدرخشد
مامان نیکان
پاسخ
ممنون دوست عزیز.اول یه سوال شرمنده این کامنتها توسط بابای کیان جون نوشته وخوانده میشه؟گفتم حریم رو رعایت کنیم.درثانی لبتاب بگشت.کلی خرج گذاشت رو رستمون ولی از ترس اصلا روشن نشد توسط من.