نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

فرمایش

1395/4/6 0:13
نویسنده : مامان نیکان
313 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز برام داستان تعریف میکردی وهی یه بند حرف میزدی.دیگه حوصله ام سر رفت برگشتم...بهم میگی مامان دارم فرمایش میکنم...اونقد تعجب...من ...فرمایش....تو.....

کافیه اندکی حس کنی که منو بابا مهدی داریم تند حرف میزنیم...سریع میگی مامان به بابا بگو خجالت بکش....دیگه بابا خجالت میکشه...

کافیه تی وی فوتبال یا والیبال داشته باشه ...کل تایم بازی شمام توپ به پا زیر ورو میکنی خونه رو...

با بابایی نماز مبخونی .بابایی برای اینکه شما یاد بگیری بلند وشمرده میخونه،دیروز دیدم سوره حمدو تا یه آیه مونده به آخرش بلدی وخوندی.کلی ذوق مرگ شدم.

کافیه توجه ما به تی وی باشه وشمام حرف داشته باشی تهدیدمون میکنی که تی وی رو خراب میکنما.....

میری دستشویی وخودت خودتو میشوری البته کوچیک،خیلی آب میریختی یه روز داستان بابا برقی رو تبدیل به بابا آبی کردم وگفتم بابا آبی میاد آب رو میبره با خودش،اندکی جواب داده وکمتر میریزی از ترس...

واینکه از هر چیز پرنده ای میترسی تو خونه حالا پشه باشه یا مگس یا عنکبوت.حتما باید محو بشن....

اینم روزمرگی های تو

راستی پارک هم میریم زیاد خوشت نمیاد.میگی شلوغه بچه ها هلم میدن...

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فدیا
6 تیر 95 12:32
ای جون پسر شیرین زبووون اما پسر من عاشق شلوغیو و پارک
مامان نیکان
پاسخ
کلا نیکان از شلوغی به دوره.اینو به خونواده پدریش رفته برعکس خونواده ما
خودکار تبليغاتي
6 تیر 95 19:35
ممنون بابت مطالب خوب و عالي
معصوم
9 تیر 95 15:43
دنیایی دارن این وروجکا مهرسا عاشق پارکه یه سره فقط میگه میبری پارک
کیان
21 تیر 95 14:23
نیکان جون من هروقت احساس کنم مامانی با بابایی تند حرف میزنند میرم یک دونه محکم میزارم زیر گوش باباییشما هم همین کار رو بکن. راستی من هم اگه پارک برم کسی هلم بده یا نزدیکم بشه اصلا خوشم نمیاد درست مثل شما
بابا و مامان
21 تیر 95 20:10
عزیزم ای خاله قربون اون فرمایشاتت بشم
کیان
3 مرداد 95 11:28
نیکان جون این شیطنت ها نیزاره به غذا خوردن برسم. راستی اسانسور که گفته بودی راستش من به جز آدما از هیچی نمیترسم
زهره سحری کیسمی
16 آبان 95 19:02
عزیییییییییزم سلامت و خوشبخت باشه همیییییییشه