نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

پسر خوب

1393/10/24 0:44
نویسنده : مامان نیکان
112 بازدید
اشتراک گذاری
عچقم

اینقد خوبی که نمیدونم از کجا شروع کنم.از حرف زدنات که همچنان رو کلمه هستی وهنوز به جمله تبدیل نشده البته معنی دارهاش،بی معنی ها که اندازه یه کتاب حرف میزنی.کلمات رو درست میگی وادای اون از زبونت خیلی شیرینه.

از اینکه خونه رو در چشم بر هم زدنی به خرابه تبدیل میکنی اونوقت دستمال به دست واسم تمیز میکنی.

از اینکه به سفارش دختر خاله تازه عروس مامان بهش میگی زیییییی زیییییی یعنی رضوانه.

از اینکه دارم اشپزی میکنم باید تو قابلمه رو ببینی مثه امشب که همراه من فرنی درست کردی ومنم تحت عنوان بستنی داغ گولت میزنم.خخخخخخ

از اینکه دیگه نمیذاری ازت عکس بندازم وخودتم باید صفحه دوربین رو ببینی.

از اینکه واست کلاه خوشگل بافتم ولی باز دور سرت تنگ شد وکلی خورد تو ذوقم وکلی بابات منو دست انداختبالاخره میبافم حتی ژاکت حالا به بابات نشون میدم

 

اینم خرابکاریت بعد دستمال کشیدنت.ظرف تخمه پخش زمین.داری یواشکی هم جمع میکنی که من نبینم ای کلک

اینم در حال فرنی بهم زدن.ای شیطونک.عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)