نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

شوتبال

1393/11/8 0:40
نویسنده : مامان نیکان
114 بازدید
اشتراک گذاری
دردونه مامانی

الان 2روزه که تو خونه میگردی وبه توپت لگد میزنی هی میگی شوتبال.نمیدونم به خاطر دیدن فوتبال بابا تو این چند وقت اخیر بوده یا نه.آخه خیلی هیجانی نگاه میکردیم.مخصوصا امروز صبح که لج کردی حتما شوتبال میخواستی ومنم کل تلویزیون رو جستجو کردم تا تو یه کانال عربی بالاخره واست شوتبال پیدا کردم.

اولش هی بهت میگفتم بگو فوتبال ولی بعد فکر کردم دیدم تو درست تر میگی وهمون شوتبال قشنگتره عزیزم.من میدونم تو آخرش فوتبالیست میشی.

راستی به آدامسم میگی آمیسا.خیلی قشنگ این کلمه رو تکرار میکنی.

پسرم خیلی زود داری بزرگ میشی.من وبابامهدی هر شب با دیدن شیطنت هات وشیرین کاری هات هی به خودمون میگیم نیکان داره بزرگ میشه ها،داره مرد میشه ماشالله.

یکی یه دونه من خوشبخت بودیم وخواستیم توبیای تا تو خوشبختی ما سهیم شی والان بهترینیم،باتو بودن برامون خیلی ارزشمنده،خیلی فرصت برای خودمون نداریم ولی همینش زیباست که روح وجسممون برای یکی میتپه واون تویی.تویی که نشونه یکی شدن مایی واین یعنی خوشیختی.

زندگی باهمه سختیهاش؛باهمه نداریهاش؛باهمه اوضاع اقتصادی بدش میگذره.ماتلاشمون اینه که آب تو دلت تکون نخوره وهر روز آرزو کنیم که خدا برای شما کوچولوها بهتر از این رو بخواد آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)