نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

ذکرخوب

1393/4/24 17:2
نویسنده : مامان نیکان
131 بازدید
اشتراک گذاری
عشقم چقدخوشحالم که تونستم یه کلمه قشنگ ومقدس رو بهت یاد بدم،کلمه ای آرامبخش ومعجزه گر.هروقت که تلویزیون قرآن پخش میکنه منم همراهش برات صلوات بلند میفرستم وتو نفس مامان ازدیروزبعد من صلوات میفرستی اونم این شکلی؛الللههه محح؛اینقد قشنگ این کلمه روتکرارمیکنی که من هربار غرق بوسه ات میکنم.خداروهزاربارشکر.دیگه قشنگ راه میری مخصوصا واسه بابامهدی وقتی تشویقت میکنه.امانمیشه گفت که دیگه راه افتادی چون بازم چهاردست وپا ترجیح داده میشه بعضی وقتا.خیلی جالبه که تموم اتفاقات شیرینت تو شب گل میکنه.یعنی شبها10به بعدتازه شیطنتهات گل میکنه.خیلی خوبه که هستی وما مدام به تو مشغولیم.همیشه باش.سالم وسلامت.الان که دارم اینومینویسم شماتوخواب نازی ومن منتظرمهمونهای گلی که قراره بیان خونمون،امیرحسین کپلی.دوستت دارم نفسم.خیلی خیلی عاشقتم وبدون تو میمیرم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)