نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

کودکانه های پسرم

1393/10/16 22:3
نویسنده : مامان نیکان
79 بازدید
اشتراک گذاری
پسرکم

این روزها برای تو روزهای خوش وسرزندگیه.روزهاییکه ما در کنار هم از تک تک ثانیه ها لذت میبریم وشاهد لحظات ناب وبی تکراری هستیم که من همیشه در حسرت زود وسریع گذشتن اون میمونم.

خیلی قشنگ حرف میزنی.مثه بعضی مامانهای خوش کلام تعریف از حرف زدنت نمیکنم چون نمیدونم با این سن وبا این حرفات به زمانت خوبه؟پیشرفته ای؟یا عقبی.در هر حال برای من مادر تو بهترینی وباهوشترینی 

بچه خوب وآروم وعاقلی هستی وشیطنت وتخریب چی نیستی واینو همه کساییکه میبیننت موافقن. 

تو دنیای کودکانه ات تبلیغات خیلی مهمن،سی دی صدآفرینت همراه فلش کارتهات برات در درجه اولن 

توپ وبادکنک جزو یاران جداناپذیرتن 

از پفک ونوشابه وژله وآدامس شیک وبستنی نمیشه غافلت کرد 

همچنان مامان رو به همه ترجیح میدی 

عاشق بیرون وپیاده روی هستی 

عاشق پسر خاله ات پارسایی ووقتی میبینیش یه ریز پارسا پارسا میگی 

نفست به نفس پدر بزرگات بسته است 

کلا طرف بابات رو بیشتر میپسندی تا فامیلهای خودم 

در کل عزیزی برای همه ونفسی برای من. 

دیروز بابا مهدی میگفت این روزها خیلی خسته است وزمین وزمان براش یه جوریه وحس دلمردگی داشت ومیگفت فقط به عشق نیکانم پا برجام ومیام خونه.در اینجا یعنی خانوم شما کشک

 پسر قشنگم  تو دنیای کودکانه هات جایی برای رویاهای مادرانه ام باز کن .چه بخواهی چه نخواهی یک عمر تو رویاهای من پرسه میزنی. 

دوستتتتتت دارممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)