نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

گریه

1394/3/8 11:52
نویسنده : مامان نیکان
119 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی

دیروز باهم رفتیم بیرون که شما قدم بزنی هم حال وهوات عوض شه هم من کمی خرید کنم ولی از وقتی پامون رو بیرون گذاشتیم شما بغل بغل گفتی ومنم طبق تجربیات قبل فهمیدم که امروز روز تو نیست.از اول خیابون جلوی یه مغازه جاروی دسته بلند دیدی واز اونجاییکه یکی از لوازم مورد علاقه ات همین جاروی لعنتیه گیر دادی که برداری وجارو کنی ومنم هر چی میگفتم برو جارو کن خجالتت میومد.در ادامه راه گریه وگریه که دیگه به حد انفجار رسیدی ومدام تاکید که بریم خونه.منم دست از پا درازتر با دوستم که اون با دوتا بچه عین خیالش نبود وبچه هاش با تعجب تو رو نگاه میکردن خداحافظی کردیم وبرگشتیم وتوهمینطور گریه های از ته دل سر دادی.هرکی از پیش ما رد میشد میگفت اوخی.نه میتونستم دعوات کنم نه کار دیگه ای.واقعا درمونده شده بودم وگریه ام گرفته بود.نزدیک خونمونم یه موتوری زد به دوچرخه یه پسربچه وسر بچه یه  شکاف  کوچیک برداشت وخون اومد ومن با دیدن اون صحنه حالم بدتر شد .دیگه واقعا گریه ام گرفته بود.اومدیم خونه تو باتوپت آروم شدی ومنم یه کم اشک ریختم وسبک شدم.بعضی وقتها واقعا بچه بدی میشی.البته بیشتر وقتها.دلم برای یه بازار گردی بی دردسر تنگ شده.از باباتم که آبی گرم نمیشه واصلا بلد نیست نیم ساعت مشغول نگهت داره.خیلی کم میارم بعضی وقتها مادر.یه کمم بهم رحم کن.گریه

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابا و مامان
16 خرداد 94 16:40
نیکان جونم چرا مامانی رو اذیت کردی پسری قول بده پسر آقایی باشی . باش البته پسرم آقاهه ها شیطونه گولش زد یه لحظه
مامان نیکان
پاسخ
نگو خاهر بعضی وقتها خیلی بد میشه.یعنی همش شیطون باید اینو گول بزنه؟
مامان فدیا
9 تیر 94 11:57
درسته که نیکان اذیت میکنه و بیرون رو دوست نداره اما من فکر میکنم اینکه انقدر به شما وابسته شده و با هیچ کس دیگه اروم نمییشه کامل تقصیر خودتون چون وابستگی شما به اون خیلی بیشتر وبدتر و این حس و به اون هم انتقال دادید که فقط باشما اروم بشه چون موقعی که از شیر هم میگرفتیدش خودتون این موضوع را نوشتید
مامان نیکان
پاسخ
سلام بانظرتون کاملا موافقم.هیچ حرفی ندارم.ممنون که به ما سر زدین.