نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

ومهری دیگر

1394/6/31 21:04
نویسنده : مامان نیکان
413 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمد بوی ماه مدرسه

نمیدونم چرا برای من امسال زیاد حال وهوای مدرسه وذوق قلقلک های خاطرات گذشته نیست.

اما مهر به همه مهربانان پر مهر مبارک باشه.

امروز تو خبرها وقتی دیدم چندتا از بچه ها گریه میکردن اینقد غصه ام گرفت،یعنی نیکانم 5سال بعد میتونه بره تنها مدرسه؟از الان من غصه دارم.بهتره بگم من میتونم بدون نیکان بمونم؟؟؟غمگین

ایشالله سال خوب وخوش وپر از موفقیت برای همه بچه ها باشه

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دلسارا
8 مهر 94 15:13
امسال مهر من دختربچه ها میدیدم تو مقنعه غصه ام گرفت ... چرا باید تو این سن اینجوری برن تو مقنعه بدون انتخاب ؟؟؟؟ گریههههههه
مامان نیکان
پاسخ
عزیزم غصه هاتم دخترونه است.آره واقعا منم حجاب مو هیج جوره تو کفم نمیره