نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

خونه سازی

1394/7/5 17:20
نویسنده : مامان نیکان
541 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند روزه با آجرهای خونه سازیت بازی میکنی اونم زمان طولانی.

جای بسیار خوشحالیه...اما دیگه زندگی نمیمونه برامون.هرجا پا میذاری لوگو افتادهغمگین

فدای سرت تو بازی کن کل خونه بهم بریزه.

از دیروزم که بردمت برای قد و وزن باز محیط اونجا رو میبینی کلی گریه میکنی.زنه نفهمید چطور قد تو گرفت.ولی رو مرزی،وزنت11.قدتم87.نمیدونم چی بهت بدم که کمی بالا بیای.خسته شدم.....

بگذریم از دیروز باهم دکتر بازی میکنیم شاید کمی ترست بریزه،آرایش بازی هم میکنیم برای ترس از آرایشگاه،چند وقته از دست گریه های تو نبردمت سلمونی،حالا اینهفته برنامه داریم،خدا رحم کنه به ما

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سحر
6 مهر 94 13:45
مامان نیکان جون منم حرف شما رو میزنم بازی کنن ریخت و پاش فدای سرم
مامان نیکان
پاسخ
فقط لج نکنن سحر جون بازی بالای سرمونه
دلسارا
8 مهر 94 15:04
بهترین کار رو می کنی . بذار کلی بریزن و بپاشن . یه روز چشم وا میکنیم و می بینیم خونمون تمیزه اما در اتاق بچه هامون رومون بسته هست و دنیاشون رو از ما جدا کردن . انشااله که مهندس میشه پسرکمون . اما در مورد سوالت ... دکتر دلسا سر دو سال آهن و ویتامین رو قطع کرد. کلا زینک نداد چون گفت زینک بلوغ زود رس میاره . گفت روزی نیم لیتر شیر کافیه اگه نخورد ماست هم می تونه جایگزینش باشه . البته فکر کنم یه ماه دیگه وقت داشته باشه . چیز به خصوصی برای خوردن بهش نداده . اما آزمایش مچ دست داد که مطمئن بشه که استخوناش رشدش جلوتر از سنش نیست و زود بالغ نمیشه . سالی یه بار تا هشت سالگی این چکاب رو میده . بعدش هم آزمایش خون که 11 تا فاکتور رو توش مشخص میکنه که این هم سالیانه هست چکابش . هنوز جوابش رو نبردم . حتما اگه چیز مهمی گفت بهت میگم گلم
مامان نیکان
پاسخ
گمونم به دکترهای اینور اسم این آزمایش رو بگم برام قیافه بیان.یه بار تو درمونگاه که واسه قدو وزن میبرم به دکتره گفتم جک کامل بنویس گفت نیاز نیست گفتم من میخام نسخه رو برام پاره کرد منم رفتم مرکز گزارش دادم دکتر بیشعورشوهرمم زیاد با دکتر بردن الکی بجه موافق نیست.به همین خاطر خودم دست تنهام
مامان فدیا
26 مهر 94 12:25
ادرینم خیلی خوب وزن نمیگیره اما دکتر ادرنم گفت نیاز به قطره اهن نداره سعی کن گوشت بدی خالی بخوره و شیر
مامان نیکان
پاسخ
وای نگو عزیزم از وزن.دلم یه چکاپ کامل میخاد که باباش موافق نیست ومیگه الکی بچه امو دکتری نکن