نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

بدون عنوان

1394/7/30 12:30
نویسنده : مامان نیکان
171 بازدید
اشتراک گذاری

قبل ترها که هنوز مادر نشده بودم اگه بچه ای کار بدی انجام میداد وماماناشون سکوت میکردن یا تشر کمی میزدن میگفتم اینا چقد خونسردن.چرا حسابی دعواش نمیکنن.

الان که خودم مادر شدم میبینم حال خودمم عین همون مادرهاست.

کار بد میکنی زیاد دلم نمیاد دعوات کنم.

همه کارهاتو به حساب کنجکاویت میذارم،میگم بذارین بچه ام دنیارو کشف کنه.بذار خودش بفهمه که توپ رو پرت کنه وچیزی بشکنه این میشه عاقبتش نه اینکه من هنوز انجام نداده بهت هشدار بدم وحساستر شی.گرچه قبلش یه توضیح واضح در مورد معایب توپ بهت میگم.

نه که کامل از تربیتت غافل باشم ولی گیر الکی بهت رو هم نمیتونم تحمل کنم.

مداد رو قبول نداری وباید با خودکار یا یه چیز پر رنگ نقاشی بکشی،هی میگن وای خودکار میماله به اینور واونور،به این فکر نمیکنن که بچه ام کشف کرده که این پر رنگ تره،معنای رنگ رو فهمیده،منم میگم عیبی نداره خودم پاکش میکنم.به شعورت احترام نمیذارن که با گفتن یکبار بهت که به جایی نمال شما درک میکنی ونمیمالی.

گاهی ت.پ وتشرهای بقیه رو تحمل ندارم وناراحت میشم.خدارو هزار بارشکرکه از اول بچه شیطونی نبودی.هیچ وقت از شیطنتت کسی ننالیده.وگرنه گمونم با همه ترک رابطه میکردم.

مادریم دیگه.مادرها حالمو میفهمن.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دلسارا
30 مهر 94 23:50
عزيز دلم معلومه موقع نوشتن اين پست دلت خيلي پر بوده ما مامانا يه گوشمون در هست و يه گوشمون دروازه
مامان نیکان
پاسخ
منظور خاصی نداشتم ولی خب گاهی به آدم بر میخوره
آلیز
2 آبان 94 14:37
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مامان فدیا
3 آبان 94 11:37
دقیقا درست میگی حتی اگرم شیطونی کرده باشه خودم دعواش کنم اصلا دلم نمیخواد شخص دیگه ای هم دعواش کنه
مامان نیکان
پاسخ
مادر شدیم دیگه.شاید اونام منظور خاصی ندارن
مامان مریم
5 آبان 94 1:54
سلام عزیزم پسر ناز و دوست داشتنی داری خدا برات نگهش داری دومادش کنی ایشاله خوشحال میشم عزیزم اگه به وب من و دخترام بیایی گلم
مامان سحر
7 آبان 94 12:15
مادر یعنی همین