نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

ناز دار پسر

1394/9/1 23:46
نویسنده : مامان نیکان
385 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینکم

تموم زندگیم

این روزها دارم حس میکنم بزرگ شدنت رو

از کوتاهی بلوز وشلوارهای پارسالت،از شیرین زبونیهات که کلمه های اشتباه قبلو الان دیگه درست میگی،از سرگرم کردن خودت که زیاد بهم کار نداری،از کم شدن بغل کردنت وبوسیدنت که این خیلی ناراحتم میکنه.

اگه تو نبودی مطمئنم که الان به شدت درگیر خودم بودم وهی برای خودم غم وغصه جدید دست وپا میکردم...

هی دنبال انواع افسردگیها برای خودم بودم...

هی از دست روزگار مینالیدم....

اما...اما

الان نه...اونقد در تو غرق شدم که حاضز نیستم کسی برای نجاتم بیاد

اونقد مشغول توام که خودم رو به دست باد سپردم

اونقد سرشار آرامشم که هی دارم روز به روز چاقتر میشمچشمک

آخه کمی که استرس میگیرم لاغر میشم واز غذا میوفتم ولی الان همونطوری دارم میرم بال

وسط مطلب عاشقانه چی نوشتم مادریخندونک

کلا با تو خوبه حالم وشکر.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دلسارا
2 آذر 94 15:53
نيكان جوني قول بده هميشه پسر خوب مامان مهربونت بموني
خاله بهنوش و مهران
14 آذر 94 16:15
ای وای مامانش مراقب باش....پسرمون ماشالله به این خوشتیپی باید مامان خوش تیپ هم داشته باشه ها...یکی یه قایق نجات بفرسته برای مامان نیکان واقعا آدم درد و غم و غصه ای نمی مونه براش با وجود این فرشته های کوچولو
مامان نیکان
پاسخ
واقعا عزیزم.زندگی در کنارشون یعنی آرامش.شکست نفسی نفرماین گلم