نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

پسرک جیغ جیغو

1393/2/3 22:14
نویسنده : مامان نیکان
82 بازدید
اشتراک گذاری
یه پسر دارم عین دخملها شده،جیغ میزنه در حد لالیگا،آقا نیکان،پسرجونم مگه تو دخملی.قربونت بشم که از امروز چنان صورتمو بادستهای کوچولوت کشیده جانانه میزنی اونوقت میبینی من الکی گریه میکنم تندتندبوسم میکنی اونم بادهن گشاد.امروز بالاخره آقادکتری ازسفراومد ومامان هم طبق معمول که واسه همه چی عجله دارم بردمت چکاپ.کمی تاقسمتی سرما داشتی وزنتم با لباس9کیلوبودی.گرچه کمی ولی دکترگفت مشکلی نیست چون پرسیدکه شیطون شدی ومنم گفتم شدید.امروزمامان مهرساناز به داد مامانت رسید ویه قالب بسیارزیبا برات گذاشت.مرسی خاله.گلم الان چندروزه هرچی دستته میذاری زیرگوشت به نشانه الو ومیگی اه.قربون الوگفتنت بشم مامانی،پسرزیبای من خدا این چشمای خوشکلو کجا داشت که نشوند تو صورت قشنگت؟عاشقتم.دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)