نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

هفته17

1391/10/5 2:28
نویسنده : مامان نیکان
116 بازدید
اشتراک گذاری
سلام جوجوی گلم

امروز با بابایی اومدیم سونو.اگه گفتی چی هستی/خخخخخخ

شوخی کردم چون خودت خوب میدونی.پسری تاج سری عزیزدلی.همین که خانوم دکتر دستگاهو رو دلم گذاشت کفت پسره.من همش منتظر بودم بگه دختر چون حسم بهم اینو میگفت که غلط بود.

اما یه مشکل بزرگباید سرکلاژشم.دهانه رحمم باز شده.طول سرویکسم از40 یکدفعه رسیده به 28.خدایای من کمکم کن.خیلی ترسیدم یعنی چی؟فوری رفتیم پیش دکتر وفردا اول وقت نوبت جراحی.هنوز تو شوکم.زبونم بند اومده وهیچ حسی ندارم.حتی حرفای بابایی که میگه اصلا ناراحت نباش،فوق فوقش بچه نمونه اصلا آرومم نمیکنه.دارم خالی میشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)