نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

ناامیدی

1394/3/10 10:35
نویسنده : مامان نیکان
123 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

الان نزدیک دو هفته است که بلاگفا دچار مشکل شده.از اونجاییکه من خیلی این محیط رو دوست دارم ویه جورایی بهش عادت کردم و خیلی چیزهای تو از یادم داشت میرفت تصمیم گرفتم بیام اینجا.کاش زودتر اقدام میکردم.خیلی راحتتره،آپلود عکس،نوشتاری وکلی امکانات راحت دیگه.فقط چند تا از مطالبم رو تونستم از اون محیط به اینجا انتقال بدم.باقی همونجا موند.محیط وب منم اینجا زیاد رو به راه نیست.خواستم به پیشنهاد یکی از دوستان باقی مطالب رو کپی کنم که دیدم نمیشه وآرشیوها باز نمیشه.خیلی ناراحتم.یعنی میشه امیدوار بود که درست بشه؟کاش منم مثه بعضی از دوستان مطالب رو دستی هم مینوشتم ولی برای اومدن به اینجا وقت ندارم چه برسه بخوام دفتر بردارم وبنویسم وشمام قربونت برم عاشق نقاشی وخط خطی هستی که ما جرات نداریم یه چیز یادداشت کنیم وشما سریع ورق ومدادمون رو میطلبی عسیسم.

در عجبم تو قرن 21 وعصر ارتباطات مگه میشه یه همچین مشکلی پیش بیاد اونم برای سروری مثه بلاگفا؟

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان لیلا
14 خرداد 94 10:41
سلام عزیزم ناراحت نباش انشاءالله درست میشه
مامان نیکان
پاسخ
امیدوارم
بابا و مامان
16 خرداد 94 16:37
عزیزم سلام خوبین انشاالله مرسی بابت تبریک تولد راستی نگران نباش انشاالله سایت را بده بتونی مطالبتو انتقال بدی دیدی چقدر نی نی وبلاگ بهتره آبجی جونم موفق باشین همیشه بووووووووووووووووووس
مامان نیکان
پاسخ
خاهش وظیفه است کاش بودم کنارت با یه هدیه ناقابل.امیدوارم.کاش زودتر میومدم اینجا.خیلی بهتره
بابا و مامان
18 خرداد 94 16:53
مرسی عزیزم .وجودتون خودش برام دنیا ارزش داره
مامان نیکان
پاسخ
قربونت برم دوست خوبم.دوست دارم هرچه زودتر ببینمتون
دلسارا
4 تیر 94 17:15
عزیزم خدا روشکر که آرشیوت پاک نشده . ازش حتما پشتیبان بگیر . نی نی وبلاگ یه قابلیت داره به نام سی دی بلاگ که میتونی وبلاگت روی سی دی ازشون بگیری . موفق باشی عزیزم
مامان نیکان
پاسخ
آره اینجا خیلی بهتره.گرچه همه به این طرف منتقل نشد ولی کاچی به از هیچی.حتما اینکارو میکنم