نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

خوبی

1394/7/26 1:32
نویسنده : مامان نیکان
160 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی پسر خوبی شدی.

دیگه کامل دستشویی رو میگی

کامل حرف میزنی وحتی جلوتر از سنت

خیلی خوب میفهمی ومطلب رو میگیری.

اهل بازی شدی وخودت رو خوب سرگرم میکنی.

عاشق نقاشی هستی وجالبه که یه مدل انتخاب میکنی واز روش میکشی مثلا همین دیشب به عزیز طبیده،مامان من که اسمش طیبه هست میگی طبیده،گفتی بی حرکت بشینه وازش نقاشی کشیدی وچقد خندیدیم چون مامانم چاقه و تو یه گردی گنده کشیدی همرا دوتا گردی کوچیک بالاش که ما گفتیم حتما عینکش مد نظرت بود.به من میگی مامان قزوین بکش برام ،آخه چه جوری بکشم شهر به اون بزرگی رو؟

همینکه سوار ماشین میشیم حتما باید آهنگ بذاری وعاشق آهنگهای اولی،هی سی دی رو در میاری هی میکنی تو تا دوباره برات بخونه.

الان چند وقته که یاد گرفتی چیزی که نمیخای یا بدت میاد یا حرصتو در میاره میگه بده هاپو بخوره،خاستم جوراب پات کنم که جوراب پرت کردی گفتی هاپو بخور.اینقد قشنگ گفتی که دلم خاست من تورو بخورم.

هر وقت با بابایی کار داشته باشی با ناز صداش میکنی بابا مهدی جون یا اگه منم سرم گرم باشه میگی فاطمه جون.

خیلی شعر بلدی،داستان شنگول ومنگول از زبان تو

یکی بود،یه مامان بزی سه تا شنگولو منگولو حبه انگور،مامان بزی یفت بازار،کفشاشو پوشید،آقا گرگه صیداش نازکه،بیاد نیکانو گول بزنه بخوره....

آهنگ ناز داره علیرضا روزگارو اینقد قشنگ میخونی،دل همه ضعف میره.

دیشب یه طبل کوچیک بابابزرگ حسین بهت داد ما هم شروع کردیم به خوندن حسین جانم،بدون اینکه کسی بهت یاد داده باشه خیلی قشنگ همراه ریتم ما سه ضربه به طبل میزدی و میموندی،من موندم که این ریتم رو کی بهت یاد داده؟فهمیدم که استعدادت در موسیقی خوبه چون عاشق کنسرتهای شمالی هم هستی.

این دختر خاله های نا جنس من بهش فحش یاد دادن و تو هر وقت کسی رو دعوا میکنی یا خیلی اذیتت کنن میگی بیشور کثافت ومنم چون گفتم عیبه زشته پشت بند فحشات خودت میگی عیبه زشته.منو بابا مهدی اصلا به روی خودمون نمیاریم وتو زود فراموش میکنی.امان از دست آدم گنده های ......

خیلی بزرگ شدی،ماه خونمون بودی حالا کامل شدی،شاخه سبز کوچیکی بودی حالا گل خوشبو شدی.

چقد لذت میبرم وقتی میبینمت

چقد مست غرور میشم وقتی گوشی رو برمیداری میگی سلام چطوری؟

تو همون وروجک ریز میزه منی؟

دوستت دارم

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دلسارا
26 مهر 94 11:12
نیکان جان تو از خوب هم خوب تری. خوبی چون مامان به این خوبی داری . خوبی چون اسمت هم خوبه و معنیش هم بهت میاد عزیزم .
مامان نیکان
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری فدات
مامان فدیا
26 مهر 94 12:17
واااااای چقدر لذت بردم وقتی اون داستان رو از زبون گل پسری خوندم ممنون مامان خوبش ادرینم کم کم داره یاد میگیره که کتاب رو پاره نکنه و ورق بزنه
مامان نیکان
پاسخ
پاره هم کرد دعواش نکن بذار با کتاب خو بگیره.آره اینقد شیرین تعریف میکنه صداشم عین دخترها نازکه
مامان سحر
27 مهر 94 11:49
سلام ...افرین به نیکان جون که اینقدر پیشرفت کردهبچه ها روز به روز که بزرگتر میشن رفتاراشون هم بهتر میشه
مامان اعظم
28 مهر 94 2:12
خدا حفظش کنه
مامان نیکان
پاسخ
ممنون عزیزم