نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

نوستالژی با تو

1394/8/9 11:16
نویسنده : مامان نیکان
523 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک شیرین زبونم

یادمه بچه که بودم یه بطری شیر خشک خودم برام مونده بود که عکس یه نی نی داشت،اگه بدونی چقد باهاش بازی میکردم،بچه ام بود،عروسکم بود،عشقم بود؛تموم دنیام اون حلب بود.

تا بزرگتر شدیم کارتون شروع شد؛همیشه میگفتم میشه این شخصیتها مال من باشه،از پنجره های پشت تی وی همش نگاه میکردم تا بتونم اونا رو اون تو ببینم.مخصوصا اون عروسک پسره که موقع شروع برنامه هی از اینور به اونور میرفت با اون آهنگ قشنگش.

اینارو گفتم به این خاطر که؛

شمام بعضی کارتونها که خیلی شخصیتها واقعینمثه گارفیلد یا کلاه قرمزی تواوج دیدن یهو بلند میشه میری صفحه رو لمس میکنی ودلت میخاد گربه گارفیلد یا توپ کلاه قرمزی رو ازش بگیری.
یه متکا داری که آدم برفی تو دستش پارو داره،هر شب بهم میگی اینو ازش بگیر بده به من،دیشب که دیر خابیدی یه چشمی میپاییدمت دیدم همچین اون قسمت رو با دستت مییکشی وسرآخرم با دندون،هم خنده ام گرفت وهم غصه ام.بمیرم که هر چی توضیح میدم مامان این عکسه،نقاشیه تو ذهن کوچولوت نمیره.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آلیز
11 آبان 94 12:20
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
معصوم
11 آبان 94 14:05
عزیزم میدونم چی میگی اینجور وقتا منم درمونده میشم
دلسارا
11 آبان 94 22:36
قربون اون سادگيت برم من من هم از اين ژانگولر بازي ها داشتم