نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

گشنمه

1394/8/18 12:40
نویسنده : مامان نیکان
274 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خیلی هله هوله خوردی از صبح.نمیدونم کجا میره اینهمه چرت وپرت.

پفک که بدجور لج گرفتی ومجبور شدم بهت بدم،هر وقت از خونه بابابزرگ محمد میای چون اونجا باباجونت سوپرمارکت داره بهت میده میای خونه لج میگیری،پاستیل،شکلات،گز،بستنی،ناهار،دوباره شروع برنامه از اول.

غروبم به افتخار پارسا جون که پیش ما بود براتون چیپس ماکارونی درست کردم وذرت مکزیکی

دیگه خودمم مونده بودم اینا کجا میره....

آخرشبم برای کیک لج گرفتی منم گفتم دیگه نه...یه دوری زدی برگشتی همچین با گردن کج ومظلومانه بهم میگی آخه گشنمه...یعنی به دلم یکی کارد کشید،حاضر بودم هرچی کیکه برات بیارم.یه لیوان شیر وکیک دادم که نصف کیک رو خوردی وبقیه پودر شد.

تا بحال اینجور مظلومانه بهم حرف نزده بودی یعنی تو هم فهمیدی من چقد در برابرت درمانده ام.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

معصوم
19 آبان 94 8:26
قربونش برم چکار داری بچه رو میخوره میگی زیاد میخوره نمیخوره میگی چرا غذا نمیخوره ولی پفک نه ... بقول مهرسا برا بچه ها بده دلشون درد میگیره
مامان نیکان
پاسخ
وای امان از دست هله هوله.باید یه سیستم دفاعی بگیرم مقابلش.آفرین مهرسایی
دلسارا
19 آبان 94 16:45
اونوقت غذا هم میخوره ؟ خدا رو شکر دل درد نمیگیره . اما من تازگی ها با دلسا می جنگم . اصلا جلوش کوتاه نمیام .
مامان نیکان
پاسخ
غذا هم در حد کم.بعضی وقتها میگه شیمینا درد میکنه.من باید اینکارو کنم وگرنه کم میاریم جلوش
مامان فاطمه
23 آبان 94 11:59
سلام عزیزم...اومدم پیشتون ...خوبین گل پسری خوبه ببوسش
مامان نیکان
پاسخ
سلام خوشحالمون کردید.ممنون