نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

ویشگون

1394/9/4 1:05
نویسنده : مامان نیکان
378 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای بابات تعریف کردم که اکثرا بچه ها چه جورین وتو چه جوری هستی.

گفتم چشمم بهت نیوفته کونت رو نیشگون گرفتم.

سر شام یه حرف گنده زدی بهت گفتم تو چقد عاقلی،کونتو سمت من گرفتی میگی مامان ویشگون بگیر.

من

بابا مهدی

هر دو بیحال شدیم از خنده

عشقم چشمم کف پات گل قشنگم

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان
4 آذر 94 10:08
سلام دوست خوبم ماشالله خدا این فرشته ناز رو براتون نگه داره به وبلاگ پسرهای دوقلوی من سر بزنید
دلسارا
10 آذر 94 16:35
ماشاله يه نيشگون هم از طرف ما بگيرش
خاله بهنوش و مهران
14 آذر 94 16:07
منم میخوام لطفا... هزار ماشالله پسرک باهوش و خوردنی
مامان نیکان
پاسخ
فدای شما خاله جون