نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

این روزهای ما

1394/10/10 16:23
نویسنده : مامان نیکان
399 بازدید
اشتراک گذاری

از جمعه گذشته دو روز تب داشتی وبعد سرما تشیفش رو آورد تو خونمون.اول تو بعد همزمان من وبابات.

ویروسی  بود واز یکی از اقوام نصیبمون شده بود.

دو روز خیلی بی حال بودی ولی شکر خدا از دیروز بهتر شدی.منم به مدد قرص ودرمانهای سنتی رو پام موندم ولی بابا مهدی خیلی داغونه.

از یه چیزی که بدم میومد به سرم اومد و اون اینه که به سی دی وتلویزیون داری وابسته میشی شدید.

صبح که ازخاب پا میشی یکی یکی نام میبری که من برات بذارم وجالبه که تا آخر هم نمیبینی ویه ریز میگی سی دی بعدی....

نمیدونم چطوری اینو از سرت بندازم.گرچه گمون کنم خودم مقصرم که هم کم باهات بازی میکنم و هم به سازت میرقصمعصبانی

حتی شبها هم دیگه ما رو راحت نمیذاری ولی من کم نمیارم ورو حرفم میمونم که شب تی وی مال ماست.اونوقت گیر میدی که بذارین تو لب تاب تا من ببینم.هیچ جوره نمیشه گولت زد.

خیلی بد حال بودی...جیگرم برات کباب میشد وقتی اوج بدخالی بهم میگفتی من حالم خوب نیست...

وقتی شربت میخوردی وبهتر میشدی تو اوج بیحالیت میگفتی مامان شربت بده که بهتر بشی عزیزکم

ایشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی.

همینطور همه بچه ها وفرشته های معصوم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان امیر علی
12 دی 94 12:28
بلا به دور امیدوارم هر چه زودتر این ویروس خونه تون رو ترک کنه بره شما هم سالم و سلامت باشید ممنون عزیزم.شکرخدابهتریم
معصوم
12 دی 94 14:32
وای مهرسا هم همینطوره البته وقتی خونه مامانینا هست وقتی خونه هستیم من باهاش بازی میکنم سرشو گرم میکنم ولی خونه مامانینا یه ریز داره تلویزیون میبینه
خاله بهنوش و مهران
16 دی 94 17:32
چقدر جالب...همین الان وبلاگ مهران رو نوشتم و اومدم یه سری به شما بزنم که فهمیدم شما هم دقیقا مث ما سه تایی مریض شدین...بلا به دور... امان از این جعبه حراف!! همون تلویزیون رو منظورمه ها... میگم نکنه ویروسا از وبلاگی به وبلاگ دیگه انتقال پیدا میکنن؟ آخه دلسا و مامانش هم مریض بودن طفلکیا!!!
مامان نیکان
پاسخ
عزیزم.شما هم؟؟؟؟؟بلا از همه به دورباشه.ایشالله که الان بهترین.انتقال ویروسو خوب اومدی گلم
دلسارا
16 دی 94 18:03
سلام عزیزم . خیلی از خوندن این پست ناراحت شدم . راستش دلسا هم مریض بود . وقتی اینا مریضن شاید از نظر جسمی خودشون مریض باشن اما ما از نظر روحی مریض میشیم . برای نیکان عزیز سلامتی بی انتها از خدا خواستارم . امیدوارم دیگه هیچوقت مریض نشه .
مامان نیکان
پاسخ
عزیزای من.شمام مریض شدین.عین یه اپیدمی بود کل اطرافیانمون درگیر شده بودن.مرسی گلم شمام هیچ وقت مریض نشین الهی