نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

وسیله

1394/10/27 13:01
نویسنده : مامان نیکان
280 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

گاهی از ماهواره برات شبکه کارتونشو میذارم.شمام هر چی تبلیغ رو میبینی بهم میگی برام میخری.یه روز گفتم به عمو مصطفی بگو برات بخره،همین شد که هر وقت میدیدی میگفتی عمو مصطفی بخره.منم برای عمه ات تعریف کردم اونم به گوش عموت رسوند ویه روز زن عمو زنگ زد که نیکانی چی میخاد؟بیشتر از شهر موشها خوشت میومد،منم اونو گفتم.بنده خدا زن عموت تهرون رو دوره کرد تا عروسکهاشو گرفت.

خلاصه چهارشنبه به ما خبر دادن که داریم میایم شمال یهویی،شمام آب دستتونه بذارین بیاین خونه بابابزرگ.

ماهم طبق معمول آماده برای عزیمت.همینکه بهت گفتم عمو اینات میان سریع گفتی وسیله هامو میارن؟من موندم،گفتم نکنه برات نخریده باشن....

خلاصه شب رسیدن و تو با خوشحالی رفتی استقبال وزن عمو هم بسته شما رو داد.دستشون درد نکنه مثه همیشه شرمنده کردن.دیدیم علاوه بر عروسکها برات دو جعبه خونه سازیغمگین،یه تخته ماهگیری مگنت دار،یه تخته آموزش اعداد....یعنی کلی ذوق کردی....

زن عمو هم عاشق عروسک بازی،شما والهه جون دایم داشتین عروسک گردانی میکردین.ماهم ببیننده بودیم وکلی میخندیدیم.

خیلی خوش شانسی که همچین عمو وزن عمویی داری.گمونم کل اسباب بازی هاتو عمو جونت گرفته.چطور باید جبران کنیم.قول دادم همه رو سالم نگهدارم وتحویلشون بدمخندونک

خدا یه نی نی سالم وخوشگل بهشون بده ایشالله که ما جبران کنیم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان امیر علی
27 دی 94 13:36
به به ... چه عمو و زن عموی نازنینی مبارکت باشه این همه وسیله عزیزم
مامان سحر
28 دی 94 0:08
سلام مامان نیکان جونحسابی دلم براتون تنگ شده بود به به چه عمو و زن عموی خوبی چقدر خوبه مامان نیکان جون از طرف من نیکان جونو ببوس
مامان نیکان
پاسخ
تی قوربون بلامیسر.
دلسارا
28 دی 94 13:56
نيكان جان انشاله خدا اين خانواده خوب و مهربون رو برات حفظ كنه و تو هم قدرشون رو حسابي بدوني
مامان نیکان
پاسخ
فدای شما عزیز مهربونم
مامان فدیا
3 بهمن 94 9:41
به به خوش به حالت چه کادوهایی ادرین خیلی وقت اسباب بازی نخریده منم باید یه حالی به بچم بدم
مامان نیکان
پاسخ
عوضش مامان جونش یه خونه بزرگ براش خریده که راحت بازی کنه
خاله بهنوش و مهران
7 بهمن 94 3:43
ای مامان خانوم زرنگ...آی آی...)) به به چه عمو و زن عموی مهربونی...خدا حفظشون کنه ایشالله نوبت شما بشه جبران کنید براشون جوووونمممم به این عکست خاله...به به،مبارکت باشه
مامان نیکان
پاسخ
ممنون عزیزم.ایشالله ماهم منتظر کوچولوی نازشون هستیم