نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

بدغذایی

1394/11/5 1:36
نویسنده : مامان نیکان
221 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیرین مامان

یه هفته است بد غذا شدی.وعده های اصلی رو خوب نمیخوری.از هله هوله هم افتادی.نگرانم کرده،نمیخوام حساس شم چون میدونم جواب برعکس میده ولی تو نگرانیم.

جون نداری اصلا.فقط صورتت پره.نمیدونم چرا؟بازم مجبورم رو بیارم به شربتهای اشتها.گمونم باز یه چیزیت کم شده.

بس که دکتر ترسی نمیتونم دکترم ببرمت.

البته ورجه وورجه هات زیاد شده شاید دلیلش این باشه.

تا اطلاع ثانوی هله هوله ممنوع آقا نیکانی

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

farsaniha.ir
5 بهمن 94 2:21
سلام طرح رایگان طراحی آتلیه کودک برای فرزند دلبند شما . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farsaniha.ir مراجعه نمایید .
مامان امیر علی
5 بهمن 94 11:53
درست مثل امیر علی من من که باید بشینم خودم بهش غذا بدم وگرنه فقط با غذا بازی میکنه و بعدش هم که غذا سرد میشه میگه نمیخوام
مامان نیکان
پاسخ
منم باید بشینم کنارش.بخورن ما تا عمر داریم کنارشون میمونیم
مامان امیر علی
5 بهمن 94 11:59
راستی یه وبلاگ هست به نام خانه و خانواده مطالب خوبی برای مادر و کودک داره من که خیلی استفاده میبرم در مورد بد غذایی هم مطلب داره madaraneh59.niniweblog.com
مامان نیکان
پاسخ
ممنون عشقم.چشم منم استفاده میکنم
خاله بهنوش و مهران
7 بهمن 94 3:31
چرا نیکان جونی؟! پسرمون اول غذاشو تموم کنه و بعدش هر خوراکی دیگه ای خواست بخورع مامانش از تاکتیک تزئین غذای کودکان هم استفاده کن حتما
مامان نیکان
پاسخ
ابتدای هر غذایی کلی ذوق میکنه ولی بعد کنارمیکشه.گمونم داره باز دندون در میاره شایدم اشتباه کنم
کیان
7 بهمن 94 12:56
خاله نگران نباشی ما بچه ها بعضی وقتا بد غذا میشیم بعد یک هفته دوباره خوب میشیم
ملیحه
10 بهمن 94 14:02
سلام عزیزم میخوایم یه گروه دوستانه با مامانای نی نی وبلاگی توتلگرام تشکیل بدیم نظرت چیه اگه دوس داشتی تونظرات خصوصی بهم اطلاع بده
دلسارا
20 بهمن 94 15:35
عزیزم به نظر من بهترین کار رو کردی . هله و هوله واقعا براشون خوب نیست . دلسا زیاد نمیخورد . همون یه ذره رو هم که قطع کردم 700 گرم تو یه ماه اضافه کرد . باورت میشه ؟ شیر رو جایگزین همه اش کردم . البیته میگم من خیلی کم بهش میدم . اما همون رو هم که قطع کردم هم اشتهاش بهتر شد و هم وزن و قدش .
مامان نیکان
پاسخ
ساراجون امیدوارم جواب بده.گرچه حس میکنم خودم کمی کوتاه میام وعادات غذایی خودم رو بهش تحمیل میکنم.تجدید شود در رفتارم