نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

آقای وحدتی

1394/11/26 12:57
نویسنده : مامان نیکان
349 بازدید
اشتراک گذاری

میری جلوی آینه به خودت میگی سلام خوبی خوشی سلامتی.من دارم میرم آقای وحدتی.

آخه این تعطیلات دایی رضا هی صدات میکرد نیکان وحدتی بس که آهنگاشو میخونی.

بچه ام دو شخصیتی شد دایی رضا.خسته

 

عاشق این جمله توام که دوست داری چیزی نگه داری تو دستت به جای اینکه بگی بده نگهدارم میگی مامانی بده نیگر وایسم.هرچی هم درستشو میگم همون نیگر وایسمه.

 

برای بازی همش میگی بریم اتاقم.یعنی دیوانه میکنی منو پدرتو.اونوقت که پیروز شدی ما اومدیم تو اتاق گولمون میزنی مثلا هی میگی ببین چقد اسباب بازی دارم.تو هم میخای؟برات میخرم.ماهم دیگه خر میشیم.البته ببخشید.

هر کاری که نیاز به زحمت داشته باشه هی با خودت میگی به قول پارسا تلاش کن.این منو شگفت زده میکنه که این جمله رو چطور تو ذهنت حلاجی کردی واینقد درست به کار میبری.به قول،تلاش کن.

تو استثنا نیستی

اما من از تو بتی ساختم

در ذهن مادرانه ام

در حس کنجکاویت شکر میکنم به اویی که تو را در آغوشم نهاد.

شکرت رب رحمانم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله بهنوش و مهران
29 بهمن 94 7:52
وااااای خدا...بخورش از طرف من
aylar
2 اسفند 94 19:53
سلام مامان و باباهای گل اگه میخواین یه تولد به یاد موندنی رو برای کوچولوهاتون برگزار کنید به کانال تلگرام @aylardesign سر بزنید و از کار های ما دیدن کنید و با ارائه نظرات و پیشنهاداتتون ما رو در بهتر شدن کارمون یاری کنید ایده برای سورپرایز کردن عشقتون در کانال @asheqaneeeh
دلسارا
5 اسفند 94 16:25
عزیزم واقعا اگر انقدر به خوانندگی و نوازندگی علاقه داره از همین حالا که اوج سن یادگیری هست بذارش تعلیم ببینه . با یه استاد صحبت کن و ببین چه راهنمایی هایی بهت میکنه . حیفه این استعداد هست که پروروش پیدا نکنه
مامان نیکان
پاسخ
عزیزم تا جاییکه پرسیدیم از4سالگیه.البته شاید معلم خصوصی داخل منزل بیاد اینو نمی دونم.ضربش فوق العاده است.اگه حوصله داشته باشی برات یه تیکه میفرستم