نیکان جونمنیکان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
قصه شیرین زندگی ماقصه شیرین زندگی ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

پسرم همه هستی ام

اولین گام

1395/1/17 23:12
نویسنده : مامان نیکان
366 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد کلی کنکاش امروز من به همرا شما و آقا پارسای پسر خاله رفتیم به دو تا آموزشگاه موسیقی.

تو تعطیلات همه مصر بودن که چرا ما پیگیر نمیشیم وما هم جواب قانع کننده نداشتیم.

واما امروز ....

تو موسسه اولی گفتن سنت برای آموزش کمه وحداقل باید4سال داشته باشی.نکته جالب اینجا بود که آقاهه میگفت خانوم بچه باید بلد باشه که تا10بشمره و منم زدم تو ذوقش وگفتم تا20 بلده بشمره وآقاهه کلی خندید وگفت از اومدنش معلوم بود چون یه ریز میپرسیدی مامان اینجا کجاست؟

موسسه دوم هم همین حرف رو بهمون زد .

پس نتیجه میگیریم که هنوز کوچولویی وما عذاب وجدان نمیگیریم که چرا برای شما کاری نکردیم.ولی من کوتاه نمیام.هر جور شده زمینه رو مهیا میکنم برات عمر مادر...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دلسارا
26 فروردین 95 13:37
خدا رو شکر که مادر پیگیری هستی و هزاران هزار احسنت داری . آفرین به تو مادر خوب که استعداد بچه ات رو شناختی و درپی شکوفا کردنش هستی . یادت نره اولین کنسرت نیکان باید به من بلیط مجانی بدین . همینجا قول بده
مامان نیکان
پاسخ
به پای شما نمیرسم عزیزم.درس پس میدیم.چشم وی آی پی صندلی جلو
خاله بهنوش
30 فروردین 95 9:13
اذیت نکنین بچه مو...الان زودشه...زیر چهارسال کلاس ثبتنام ندارن جایی ماشالله گل پسرمون
مامان نیکان
پاسخ
خودمم معتقد بودم فقط میخاستم جواب قانع کننده داشته باشم برای اصرار بقیه